Czcionka: A A+ A++ Kontrast: Kontrast domyślny Kontrast czarno-biały Kontrast żółto-czarno Kontrast czarno-żółty

Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 17 we Wrocławiu

Szkoła Podstawowa nr 17 im. prof. Stanisława Kulczyńskiego

Przedszkole nr 9 im. Mały Czytelnik


ul. Wieczysta 105, 50 -550 Wrocław
SP nr 17 P nr 9 Kontakt

JADŁOSPIS 28.11 - 2.12

JADŁOSPIS 21.11 - 25.11


GRUDZIEŃ 2022

Cena obiadów od 1.12.22 - 22.12.2022

Dwa dania 16 dni x 12,00zł = 192,00zł

Zupa 16 dni x 5,50zł = 88zł

ZSP NR 17 WE WROCŁAWIU ZWRACA SIĘ Z PROŚBĄ DO RODZICÓW (OPIEKUNÓW) O DOKONYWANIE TERMINOWYCH WPŁAT ZA OBIADY SZKOLNE NA RACHUNEK BANKOWY SZKOŁY, CO NAJMNIEJ 2 DNI WCZEŚNIEJ.

np. 1.12.2022 RANO WYCIĄG BANKOWY MAMY Z DNIA 31.11.2022 I TYLKO TE DZIECI, DLA KTÓRYCH WPŁATA BĘDZIE WIDOCZNA (1.12.2022) BĘDĄ SZŁY NA OBIAD

RACHUNEK BANKOWY KONTA SZKOŁY: Bank PKO BP 72 1020 5226 0000 6602 0416 4638

INFORMACJA DODATKOWA:

Nieobecność ucznia należy zgłaszać telefonicznie nr tel. 71/ 798 69 23 w.150 do godz. 8.00

INFORMACJE O ODPISACH ZA OBIADY MOŻNA UZYSKAĆ POD nr tel. : 71/ 798 69 23 w.113.

Ponadto informacja o odpisach za obiady za dany miesiąc, będzie wywieszana na tablicy ogłoszeń przy wejściu do szkoły w okresie między 26-28 dniem każdego miesiąca.

  • DZIECI KLAS IV-VIII ODBIERAJĄ KARTĘ OBIADOWĄ W s.18a - PARTER
  • UWAGA*
    KAŻDORAZOWO KWOTA NADPŁATY W DANYM MIESIĄCU, DOTYCZĄCA PŁATNOŚCI ZA OBIADY, NIE BĘDZIE RÓWNOZNACZNA Z OBECNOŚCIĄ I UCZESTNICTWEM DZIECKA NA OBIADACH W NASTĘPNYM MIESIĄCU.
    INFORMACJA O NADPŁATACH POWINNA BYĆ UZGADNIANA TELEFONICZNIE.
    ODPISY ZA M-C 11/22 LICZONE SĄ OD 1.11 DO 25.11.22, OD 28.11 D0 30.10 BĘDĄ LICZONE W M-CU 12/22


    Zasady korzystania ze stołówki szkolnej:

  • Konto szkoły:

  • PKO Bank Polski I Oddział Wrocław
    72 1020 5226 0000 6602 0416 4638 dotyczy klas 1-8
    Zespól Szkolno-Przedszkolny nr 17 ul Wieczysta 105 50-550 Wrocław

    W tytule wpłaty wpisujemy:
  • Imię, nazwisko dziecka i klasę

  • Opłata za obiady za miesiąc...( nazwa miesiąca, rok)

  • W przypadku zamówienia obiadów tylko w konkretnych dniach – wpisanie tych dni, np. tylko poniedziałki i piątki


  • W przypadku nieobecności dziecka w szkole należy zgłosić ten fakt telefonicznie najpóźniej w dniu wydawania obiadu do godz.8:00 pod nr telefonu 71- 798 -69- 23 wew. 150 lub osobiście na portierni szkoły.


  • Wszystkie nieobecności zgłoszone z zachowaniem powyższego terminu będą odliczane od wpłaty za kolejny miesiąc.


  • Nie będą odliczane nieobecności niezgłoszone, lub zgłoszone po terminie. Lista odpisów na obiady będzie umieszczona na tablicy informacyjnej przy świetlicy szkolnej 24 każdego miesiąca /do tego dnia liczone będą odpisy za obiady/.


  • Deklaracja dostępności |  BIP